De Veenvlinder

Welkom op De Veenvlinder !

De Veenvlinder is een openbare basisschool voor leerlingen van 4 t/m 12 jaar in de wijk Waterland in Spijkenisse. Wij hanteren het leerstofjaarklassensysteem en hebben een aantal combinatiegroepen. We zorgen daarnaast voor de mogelijkheid om groeps-doorbrekend te kunnen werken. We hebben veel aandacht voor de individuele leerling en bieden een gestructureerde, moderne en rijke leeromgeving die de ontwikkeling van de leerlingen stimuleert binnen een veilig pedagogisch klimaat. De samenwerking met ouders is hierin onmisbaar.

Meer over de school

Vlinderveen 221
3205 EB Spijkenisse
3200 AA Spijkenisse

directie@deveenvlinder-nissewijs.nl
Directeur: Riannette Schuiling

Het nieuws uit De Veenvlinder

Alle kinderen doen mee

Een laptop, sporten, mee op schoolreis of een nieuwe jas. Het lijkt allemaal heel normaal. Maar voor kinderen uit gezinnen met een lager inkomen is dit niet vanzelfsprekend. Gemeente Nissewaard vindt het belangrijk dat alle kinderen de kans krijgen om mee te doen. Ook als de ouders weinig inkomen hebben. Er zijn verschillende (financiële) regelingen en fondsen die uitkomst bieden. Regelingen en fondsen voor u en uw kind. Voor sport, cultuur, onderwijs en vrije tijd. In deze brochure vindt u alle mogelijkheden en handige tips. Geef uw kind alle kansen en maak er gebruik van.

Een middelbare school kiezen doe je met de VO Gids!

Leuk, je mag bijna naar de middelbare school! Maar welke school wordt het? Kiezen kan best lastig zijn, want de scholen van nu verschillen enorm van elkaar. De VO Gids helpt jou en je ouders bij je keuze voor het voortgezet onderwijs (VO).

Klik op de volgende link voor de VO Gids

Vlog Veenvlinder